What I made from bits, part 9: Reinforcements!

Hello and welcome to another release of the WIMFB. This time I was forced to make some conversions to support my army, perhaps I am going to use these in upcoming league games in a local club. Also, it is a post made for the Miniature Blog Carnival, hosted by Fantasy w Miniaturze blog this time. And the theme is pretty easy for me: MONSTER. So, let me introduce you to...

Behold. 


Three Biovores made by Hive Fleet Shoggoth in haste for upcoming battles. Just because we need those tasty mortal wounds with no need to see the enemy!





Making them was actually pretty easy. As you can see, all you need is a base made from venomthrope torso. Tyranid players should have a ton of those from Zoanthrope/Venomthrope boxes, considering that Zoanthropes are the thing in this edition. Now to those torsos you have to choose some limbs, and that should not be difficult too. I used some Hive Guard spare parts to do that. To end things up, give them some heads (venomthrope head is great here) and add barbed stranglers or stranglethorns as guns. I guess the second ones are better, considering their matching size.





The last thing to do is covering the "chimneys" holes that usually are filled with tyranid chimneys. You probably will not have any of those after assembling Zoanthropes, so you just have to find anything fitting to cover it up. I used some carapace parts for the most of them, you get those along with Genestealers or Warriors sets I guess? Don't really remember where I got them from. For one of these models I just cut the tops off boneswords from Tyrant Guards if I remember well.





And this is pretty much all. Now I wait for some bases (I ran out of them lately, too much minis) to put them on and then I shall move on to painting these guys. You will surely see the effects here soon enough!

Have fun with your bits!

Witam w kolejnej odsłonie WIMFB. Tym razem musiałem zrobić parę konwersji jako wsparcie dla armii, prawdopodobnie użyję ich w nadchodzących bitwach ligowych w lokalnym klubie. Ponadto, ten post jest wpisem na Figurkowy Karnawał Blogowy, tym razem zorganizowany przez blog Fantasy w Miniaturze. Temat był dla mnie całkiem prosty: MONSTER.  Pozwólcie, że przedstawię...

Podziwiajcie. 


Trzy Biovory stworzone przez Hive Fleet Shoggoth w pośpiechu, specjalnie na nadchodzące bitwy. Potrzebujemy tych smakowitych mortal woundsów bez konieczności patrzenia na przeciwnika!





Zrobienie tych modeli było właściwie całkiem proste. Jak widzicie, podstawą są korpusy Venomthropów. Gracze Tyranidów powinni mieć ich mnóstwo z zestawów Zoanthropes/Venomthropes, szczególnie biorąc pod uwagę, że w tej edycji Zaonthropy są prawdziwym hitem. Do korpusów trzeba dobrać dowolne kończyny, co również nie powinno być trudne. Użyłem zapasowych elementów z zestawów Hive Guardów. By wykończyć model potrzebujemy jeszcze głów (główki Venomthropów doskonale się nadają) i barbed stranglerów albo stranglethornów jako dział. Te drugie są nieco lepsze, bardziej pasują rozmiarem.





Ostatnia rzecz to zakrycie dziur na "kominy", które zwykle zajmują charakterystyczne tyranidzkie kominy na plecach. Prawdopodobnie żadne wam nie zostały po złożeniu Zoanthropów, więc musicie znaleźć cokolwiek co zakryje brzydkie dziury w korpusach. Ja użyłem kawałków pancerzy, które dostaje się razem z zestawami Genokradów albo Warriorsów, sam już nie pamiętam. Na potrzeby jednego z modeli uciąłem po prostu czubki boneswordów z zestawu Tyrant Guardów.





I to by było na tyle. Teraz czekam na podstawki (zużyłem ostatnio wszystkie, za dużo figurek) i przejdę do malowania. Na pewno zobaczycie efekty już wkrótce!

Dobrej zabawy w śmieciach!

Comments

  1. Już myślałem, że Shoggoth dał sobie spokój z blogosferą. Cieszę się, że byłem w błędzie. Dobrze znów tutaj coś zobaczyć. Najładniejszy ten pan z szponami zamiast łap, Nogi dwóch pozostałych jakoś mnie nie przekonują -takie tępe zakończenia jakoś mi nie pasują,

    ReplyDelete
  2. Klasyczne tyrki mają kopyta na tylnych kończynach, ale takich już nie miałem. Te tępe zakończenia to właściwie łapy, na podobnych opierają się Hive Guardzi, a ja lepszych nie miałem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapraszam do warsztatu - ja pokaże jak zrobić im pazurki z GS a ty jak ledy zamontować do samolotów. :D

      Delete
  3. Jaki jest temat FKB na listopad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjemny, myślę że zarówno dla fanów fantasy jak tych oscylujących bardziej w 40 milenium :)
      https://shoggothsplace.blogspot.com/2018/11/the-sword-fkb51.html

      Delete

Post a Comment